söndag 13 november 2011

Min faders dag

Det är farsans dag idag. Det kom jag på nyss. Klockan är för mycket för att ringa nu, så jag räddar upp det hela med att visa en bild på mig och min far. På bilden har vi stannat för att uträtta vissa ärenden om vi säger så. Han firar våran seger mot gnaget med en bira i bilen. Jag knäpper en Rockstar.

Ha den äran far på din dag. Ledsen att jag inte han ringa. Men du vet att jag har haft det lite fullt upp idag.

När jag skriver detta sitter jag i ett färdmedel på ett större reportage som jag gör. Resan har snart nått sitt mål och jag är trött. Men det har varit sjukt kul. Vad det är jag gör kan du se här på bloggen om en snar framtid. Men det är allt från fotografering till rörlig bild och text. Nu när jag tänker på det så har jag en hel del att ta tag i när jag kommer hem. Men jag hoppas att det blir bra.

/Dafgård

Inga kommentarer: