onsdag 8 december 2010

Den så kallade studion

Jag fotograferade lite kläder för ett företag som en god vän driver. Vi höll till i den så kallade studion vi har här på Falu kuriren. Den funkar men mer än så är det inte. Lågt i tak, litet i allmänhet och gamla trasiga blixtar. Men man gör så gott man kan. Bilderna blev helt ok och min vän var nöjd. Här poserar modeller och företagsägaren med mig inklämd näst längst till höger. Jag drack inte öl, ville bara se lite tuff ut på bilden.
På bilden ser du Johan "Skabbet" Lindström, Daniel "Evert" Evertsson, Linnea Öst (min darling) Moi och Johan "Kova" Kovacevic. Herrarna är gamla buddies från Da SMB.
Johan ville att vi skulle ta lite roligare bilder än format 1A. Det gjorde vi, men de ser du så klart bara här och inte på hemsidan där de riktiga bilderna ligger.
Som sagt.
Linnea provsmakar sitt finger. Typ. Sjukt snygg är hon dessutom.

Johan igen. Rolig och bra vän från förr.

4 kommentarer:

Reklam nyheter sa...

Grymt kompis!

Anonym sa...

Grymt bra bilder larsa!/ kova

Patrik sa...

Fan vad smutt med studio, jag vill också. Synd att dom inte valde att köra på dom roliga bilderna på sin sida bara...

Bra jobbat!

Lars Dafgård sa...

Tack Evert och Kova.

Ja det är nästan kul ibland, det blir sjukt bra kvalitet i en studio. Kanske bara bra att de inte körde de här bilderna. De ska ju sälja också hahaha.