onsdag 6 februari 2013

På resande fot

Jag och kollega Staffas tog en redaktionsbil och drog på äventyr. Totalt 130 mil i bilen blev det. På två dagar, det känns i kroppen. Bara att sitta i en bil så länge gör ont till slut. Vart vi åkte kan jag inte avslöja än, men resan tog oss utomlands kan jag säga.

Jag tillbringade måndagskvällen med att föreläsa om mitt jobb hos Dala-järna fotoklubb. Lika roligt som förra gången, alltid roligt att träffa människor som brinner för fotografi. Jag hoppas att de gillade det jag hade att komma med. Om jag tolkar det rätt så gjorde jag ett bra intryck. Underbar kommentar här på bloggen efter mitt besök.

"Tack för ett intressant föredrag och dito bilder i Järna ikväll! Som sagt - nu kommer min prenumeration att ge än mer än tidigare ... då jag sett och hört mannen bakom bilderna!
Underbara bilder du har här!

Tack och lycka till i fortsättningen!
Solveig/ Dala-Järna "


Tack Solveig för de fina orden.

När jag var klar i Dala-järna anslöt kollega Staffas och våran resa startade. Mer om den kommer du att få läsa om här på bloggen när det har gått i tryck. En liten teaser får du här, på bilden är vi nästan framme vid vårt resmål.

Inga kommentarer: