tisdag 19 mars 2013

Och så här blev det.

Här kommer mina Införjobb som jag har visat här.
Så här vill man att det ska se ut i papperet.
Den som har redigerat det mesta av det jag visar nu, är på min sida. Men får helt enkelt inte göra nått bätre av materialet.
Lite så kan det vara här på DT.
Innebandyföris med Alexander Galante Carlström. Panoreringsbilderna kom inte ens med.

Prestbergsidan. Får väl duga.
Jag försökte kriga in handbollsdamerna på NLT ettan. När jag såg utrymmet på sprtsidorna. SUCK. Ser du bilden?

Mer än så här blev det inte. Suck igen.


Så här blev förisen med IBF Falun damlagstränare. Ja vad säger man? Bilden ligger ovanför rubben: Har allt att vinna. Så du vet vilken bild jag menar.

Och sist, förisen med Leksands målvakt. Den här bilden visade jag inte på bloggen. Men här är den.

Inga kommentarer: