torsdag 14 oktober 2010

13e Oktober

Det enda jag har att skriva hem om just är väl det fuktskadade taket i ishallen här i Falun. Jag halkade in på isen när den va nyspolad och lade mig med kameran på isen och tog en bild rakt upp i taket. När jag sedan tände displayen så såg jag till min förvåning att det stod en tjej där. Henne hade jag inte märkt när jag låg på isen. Men nu va hon med på bild så jag stapplade fram till henne och frågade om hon ville vara med i tidningen. Vilket hon självklart ville. Laila heter hon och är med i tidningen idag.

Sen en gammal favorit. Trodde jag hade visat den här förut men jag kör den nu då. Sara Björklund tog studenten i somras och tittade i min kamera. Lätt som en plätt.

Det kommer ett gäng bilder framöver, men det har inte gått i tryck än så jag håller på dem ett tag. So long for now.

/Dafgård

Inga kommentarer: