torsdag 19 januari 2012

Nya tag.

Ingen nominering i år. Jag bryter ihop och tar nya tag i år. Samtidigt saknas många namn på årets lista. Jag ser med spänning fram emot prisutdelningen. Det måste verkligen vara skitbra grejer som har skickats in. För det är verkligen skitbra grejer som har fallit bort.

Sen till en tråkig grej, Min vän Daniel Bodin har skadat sig. Han bröt nacken på flera ställen och ligger med skruvar i skallen. Läkaren säger att han kommer att bli helt bra, så vi hoppas på det. Vi ville ju så klart ha en bild på honom och jag hittade en på Facebook. (Jag fick inte åka till USA för att ta en egen). Så jag gjorde en skärmdump, öppnade i Photoshop och lättade upp den lite. Vad jag glömde innan jag tog bilden på skärmen upptäkte jag dagen efter när jag öppnade tidningen. Lassot! Ooops.

/Dafgård

Inga kommentarer: