tisdag 19 juni 2012

Du får tre låtar

Ja jag vet, det är tre låtar som gäller. Inget nytt med det, men om det är ett mindre publikfiasko och arrangören vill rädda det som räddas kan. Ja då kan man åtminstone låta mig som enda fotograf få lite bättre tillträde under de tre låtar som får fotograferas. Dalhalla, jag tror jag bojkottar det stället i framtiden. Skitställe om du frågar mig.
Inget hållbart nät, OM man nu skulle vilja skicka text och bild på plats. Tre låtar från ca 60-80 meters avstånd. Ute i skogen, nere i ett köldhål. Visst kan det vara vackert att skåda, de första 2-3 gångerna man är där. Men att ha en fålla längst ut till höger med den absolut sämsta vinkeln, dessutom på andra sidan vattnet för oss fotografer är fan inte ok. När dessutom artisten, i det här fallet James Morrison inte behagar visa sig längst fram på scenen. Då går jag hem. Skiter i det liksom. Jag tog några bilder med storstruten men sen fick det vara. Hade det inte varit för våra läsare hade jag traskat hem utan en enda bild.
Skärpning Dalhalla, annars är det inte bara publiken som sviker.
En bild jag tog på vägen till bilen.

Ingen dum idé

Närmare än så här kommer man inte, då hade jag 200-400gluggen monterad. fullt Inzoomad, delförstorad bild. Ja lite så.

Lite minicruising på det så det blir lite trevligare här på bloggen.

Inga kommentarer: