måndag 2 juli 2012

Simsport Camp

Jag dammade av min uv-påse och åkte upp till poolen på Lugnet. Sommarens Simsport Camp pågick, och hade jag vart lite mer ambitiös hade jag hoppat i själv. Men jag valde att bara bli blöt om armarna den här gången. För några år sedan gjorde jag samma jobb och fotograferade även då under ytan, det kan du läsa om HÄR. En speciell händelse vill jag minnas. Men då blev jag mer blöt.


Jag tyckte mig kunna se att killen gjorde nått med handen när jag doppade ner kameran i vattnet. När jag kom tillbaka till redaktionen såg vad han gjorde. Tur att det inte va ett värre teckan han gjorde.

3 kommentarer:

Peter sa...

Fan det verkar ju skitgrymt att fota under vatten!! Häftigt! :)

Läste också ditt länkade inlägg från 2009... Bra improviserat med godisskålen - och det blev ju riktigt läckra bilder!

Daniel Nilsson sa...

Bra Lars! Schyssta bilder!

//Daniel

Lars Dafgård sa...

Ja Peter det är verkligen kul med uv-fotografering. Men det är svårt, specielt om man vill ner under ytan. Viktbälten är ett måste. Och tack!

Tack D! Kul att du gillart.