måndag 28 januari 2013

SM-Veckan dag 3

Dag fyra kanske, men jag var ledig på fredagen så här är mina bilder från MIN dag 3.
Starten i damerna stafett. Ida Ingemarsdotter.

Nån random tjej i spåret.

Draghund. Här hade jag helst jobbat på fredagen, då avgjordes Draghund med fyrspann. Sjukt bildmässigt. Men jag va ledig som sagt. Det här är en sport jag ska fotografera mer, det kan jag lova.

Kingen dök upp och delade ut priser till deltagarna.

Sen dök En annan king upp. Du ser honom liggandes på knä till vänster i bild.

Den kingen heter då Nils och jobbar på Bildbyrån. HÄR hittar du honom. På bilden visar han den andra kungen hur man gör vid en prisutdelning. Nils är rutinerad som du förstår. Men Skä du stanna HÄR?
Tummen upp. Till mig eller kungens sätt att dela ut pris? Jag vet inte.

Inga kommentarer: