onsdag 15 september 2010

Ida Renström

Jag fotograferar inte så mycket nuförtiden, jag har nämligen en APU-elev med mig på dagarna. Hon är så duktig så hon får stå för plåtandet. Ida heter hon och ska vara med mig ett par veckor till, kul med elever som visar intresse. Så jag har inte så mycket att posta här. Bara en trist bild på den klassiska spaden som sätts i marken när det ska byggas.
Typ chefen för bygget. Christer Nyström
En bild jag tog för några veckor sedan. Tror att (S) skulle vilja ha den. Eller?
En till gammal bild. Bara för att. Nu har jag glömt hans namn, men han är chef på ett pappersbruk här i bygden.
Foto: IDA RENSTRÖM

Det här har Ida sysslat med bland annat. Jag ska lägga upp fler bilder med henne bakom kameran. Om jag får för henne då. Den här har jag snott utan att fråga. Är det ok Ida?

Ja det va nog allt för den här gången. /Lars.

Inga kommentarer: