fredag 25 februari 2011

Skitdålig bild!

Jag fick ett telefonsamtal häromdagen. Det var min kära mor som ringde.
– Men vad är det för bild du har med i tidningen idag? Den är ju skitdålig! Hur tänkte du där?
Man ser ju inte vad det är, bara en kille med hjälm på huvudet.


Ja man kan då inte säga att min mor är oärlig. Det var riktigt skönt att höra kritiken, det är så sällan man får feedback på det man publicerar. Inte här på bloggen dock. Men i verkligheten, face to face liksom. (ok, nu fick jag det i luren) Så jag tackar mor för en rak och ärlig åsikt, för nu vet jag ju att den bilden inte gick hem hos henne. Kanske inte heller hos flertalet läsare den dagen, vad vet jag?
Så det kanske var tur att vi inte körde den här bilden. Då hade hon kanske flippat totalt.

Grejen handlade om en provapådag för killar att rida häst.
/Dafgård

Inga kommentarer: