torsdag 17 mars 2011

Peking


Vyn från våran svit.
Foto: LINNEA ÖST

Peking är intaget och sviten vi har går inte av för hackor. I morgon är det prisutdelning och jag är en av de som får pris. Kul kul, vilket pris återstår att se. Men i morgon kväll vet den som läser här. En i övrigt svår vecka då en kollega sorgligt avled i princip på redaktionen.
Penthouse med fönster åt två håll.
Kvällens mundering hänger i tamburen.
Bubbeltuben funkar finfint kan jag avslöja.
Where the magic happens.

Ja just det, jag glömde ju berätta att det här betalar jag ju inte för. Då blir det ju mycket trevligare.

Jag och min sambo Linnea har även hunnit med att smygkika på de fotoutställningar som anordnas i samband med Årets bildeventet. Fina och starka bilder av några av de bästa fotograferna. I morgon väntar PFK-möte och eventuellt ett besök på någon workshop.

Vi hörs i morgon. /Dafgård

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för du är ju en av mina favoriter :D

Lycka till!

Lensbabie :)

Mattias Johansson sa...

faan! Vi fick ingen gavelsvit!!!!
Stort grattis Lars! Ikväll firar vi dig!!

Lensbabie sa...

Stort grattis! :)

Lensbabie :)