tisdag 28 februari 2012

Jubelbilder

Jag går emot strömmen. Nej nu ljög jag, jag följer med strömmen och publicerar jubelbilder. Men jag trotsar LGD och gör det lite på bus. Jag vet att Sydsvenskan aktar sig noga för just jubelbilder, men jag vill nog påstå att det kan vara fint med en jubelbild ibland. Men, man ska så klart akta sig för att ramla in i jubelbildsträsket. Det publiceras på tok för många dåliga bilder av det slaget.

Martin Janolhs gör 3-0 och jublar.

Leksand vinner matchen och är klar för kvalserien. Publiken jublar med laget. Jag "priade" den här bilden för att man kan se så många ansikten, läsaren kan kanske känna igen någon på läktaren, nån på läktaren kan känna igen sig på bild. Mycket bättre än att få se laget jubla. De killarna har ju våra läsare sett säkert tusen gånger. Därför funkar den här bilden som dragare tycker jag.
/Dafgård

Inga kommentarer: