fredag 17 februari 2012

Mello 2012

Jag gör Melodifestivalen i år. Eller vi är två fotografer. Jag och Stina delar på jobben som tur är. Igår gjorde jag 6-7 jobb och 2 eller 3 webb-tvinslag. Det är lite körigt men jag gillart. Här kommer en massa bilder som vi har kört hitils. Det kommer fler...

Adde Johnsson.

Musiker mot Leksands IF. Jag tror att Cornelia i Love Generation känner sig lite missfit här. Eller?

Ryno i Leksand är bland de längsta lirarna i hockeysverige. Så Charly hade det lite jobbigt här.

MÅL... Musikerna tog ledningen och Andreas Johnsson och Cornelia firar.

Love Generation under en repetition.

Love Generation på hotellrummet. Vi gjorde ett reportage om hur stjärnorna bor under Melloveckan.

På eget iniativ ville de hoppa i sängen. Ok, klart ni kan göra det. Bra bilder till mig.

Jag vet inte om de missförstod mig när jag ville ta en bild inne i badrummet. Jag bad dem att bättra på sminket, dock bara för att få en bra bild. Men nån av dem grymtade om att jag tyckte att de såg risiga ut.


Hela ligan i årets Mello i Leksand.

Molly Sandén i ett mysigt rum på Dalecarlia hotell.



Carolina Wallin Pérez.

Det stora samtalsämnet. Björn Ranelid. Jag tror att han tar sig till andra chansen. Minst.

Cornelia bättrar på frissyren och Emir sprayar med nått han inte vill avslöja.
/Dafgård.

Inga kommentarer: