onsdag 21 mars 2012

Tillbaka i Falun

Jag har glömt att nämna det. Jag flög ner till Malmö och Årets bild. Kul kul, lite nya pristagare, lite nya varianter. Kul med förändring. Man blir så sjukt taggad efter en helg med Årets bild och alla kollegor man träffar. Grattis till alla prisade! Nästa år ska jag vara med där uppe på scenen igen.

I övrigt så är jag tillbaka i Falun efter Malmöresan och en snabb sväng förbi Johanneshov som du ser i inlägget lite längre ner. Innebandy på arbetslistan och här har kvartsfinalerna dragit igång. Falun mötte Helsingborg och här är lite av det jag fick med mig till redaktionen.
Ciya Hajo med bollen i hörnet.

Alexander Rudd åker i golvet.

Jonas Adriansson kämpade efter sargen, lite för länge och långt. Vilket innebar att jag fick en liten takling och far baklänges ner på golvet. Men fingret lämnade inte avtryckaren. Här ligger jag nästan raklång på golvet och motorn i kameran arbetade för fullt.

Helsingborgspelare med armen lite i kläm.

Inga kommentarer: