fredag 26 april 2013

Sagan om ringen

Vi brukar skriva om lite roliga och trevliga saker som händer i vardagen.
Här är en sådan.
Lantbrukaren Mikael Säfström tappade bort sin vigselring för två månader sedan. Nu är den återfunnen och du läser om det hela HÄR. Gör det, rolig story och en kanske lite. Ska jag säga gammaldags text. Jag vet inte, vad tycker du?
Sagan om ringen. Tänk Gollum så fattar du min bild bätre.

Här är en till bild, som inte är lika bra. Men jag visar den här bara för att du kan se hur samma bild ser ut från ett annat håll.

Nu kanske du tror att jag har blivit helt dum i huvudet, som monterar en remorekamera mot mig själv. Så är det ju så klart inte. Inte remotekamera då. Om jag är dum i huvudet får andra avgöra. Men våran vikarie Dennis Pettersson följde med på samma jobb och passade på att föreviga det hela.
Jag hittade en sida med bilder som Dennis har tagit. Klicka HÄR för att se hur han jobbar.

Inga kommentarer: