fredag 20 november 2009

Tillbaka till verkligheten

Våra skolor vaccineras för fullt nu. Ett helvete för en del.

Jag kände att det var dags för en liten paus. För mycket jobb under för lång tid fick mitt huvud att säga ifrån. Kraftig huvudvärk i drygt en vecka och allmänt kraftlös gick jag hem från jobbet och tog det enbart soft. Är man ledig hinner man med annat kul. Typ att besöka fotomässan. Mycket trevligt att provköra nya nikon D3s. (Sorry Canonfolk, men nu är det nog godnatt.)
Mycket annat trevligt på mässan, utställningar och föreläsningar omvartannat blandat med prylar i massor.

Tillbaka på jobbet och hinner köra två dagar innan helg. Smutt. I morgon tar jag kameran och river ner till Sthlm och kollar lite på Winter Jam på Stadion. Ska bli kul att hänga lite med gamla polare och bara koppla av.

Lite bilder så länge.

/Lars.


Ingrid Klärcke har det chefsjobb som rankats som tuffast i TCO och Lärarförbundets undersökning.
I 20 år har hon jobbat som skolledare i Falun. "Det är krävande främst för att man jobbar mot så många olika parter, men jag älskar mitt jobb och skulle inte vilja byta".

Inga kommentarer: