onsdag 5 september 2012

Tillbaka i tjänst

Jag har jobbat i snart två veckor efter semestern. Det går tungt, jag har inte kommit igång.

Jag hoppas det släpper.

Jag har en del idéer på reportage jag vill göra i höst/vinter, men jag vet inte hur jag ska börja.

Det sitter fast. Men jag kommer nog på en lösning.

Troligen, kanske får jag göre en skitrolig sak i vinter. Enormt roligt om det blir av. Mer om det när det blir aktuelt. Hoppas.

Här kommer lite bilder från den tid jag varit tillbaka.

Nu ljuger jag, det här är från ett jobb innan semestern kom jag på. Men det handlade om hundar och hundägares olika intresse i att ta upp efter sina jyckar. Vi gjorde det i enkätform och lite extra bilder till det.

En till bild från hundjobbet.

Jag har åkt buss. Nytt försök med hållplatsutrop i högtalarna och två chefer fick prova att vara blind. Lite så.

Jag har träffat Me the Tiger. Nytt band här i Falun. Lyssna på dem HÄR
Sen har jag gjort några jobb som inte har gått i tidningen än så de väntar vi med.

Inga kommentarer: