söndag 16 augusti 2009

Friidrotts VM i Berlin



Jag hade gärna varit i Berlin just nu. Är det nått som är kul att fotografera så är det stora sportevenemang. Jag gjorde just det i Valencia för nått år sen. Skitkul verkligen. Då var det innomhus VM i friidrott. Sanna Kallur var den största anledningen att vi var där, jag och kollega Tomas. Nu sket det sig för Sanna, men jag passade på att njuta och fotografera så mycket jag kunde. Här kan du se ett bildspel från Valencia. Ett till här. Lite same same. Ett spel om Sanna och ett om eventet i stort.
Jag hoppas att det blir fler stora evenemang för mig att bevaka.

Ett annat event som jag fotograferade var Insjödagen. Eller en del av insjödagen. Ett snabbesök när polarna skulle köra en show. Mycket mer att se den dagen, men mycket på schemat den dagen.

Här är nere kan du se några bilder från showen.

//Lars.



Loggan drar på en indy och bakom honom gör Frog en kullerbytta. På bilden till höger är det Bodin som gör en Nackflip.


Killarna tar emot publikens jubel efter showen.


Frog på slangen.

Bodin och en helt sjuk K.O.D

Bodin, Shaolin.

Hampus grillar publiken efter hans sköna Trialshow.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Hej Lars
Riktigt snygga svartvita bilder!
Skönt att se, det blev man inspirerad av!

Hälsn
Daniel Nilsson

Lars Dafgård sa...

Tack Daniel. Det var snällt. Kul att man kan ge tillbaka nått. Min inspiration kommer från dig och dina kollegor.

Lars.