tisdag 15 september 2009

Foto A-bild

En bild som är fotograferad med ett annat favoritobjektiv. AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G


Jag vill börja med ett stort tack till Pontus på Foto A-Bild i Falun, som förmedlade min nya älskling. Hon kommer från Japan och är flexibel och rolig att ha att göra med. Vridbar och spännande. Hon är så mycket man kan önska sig. Men allt har ett slut. Nu går vi skilda vägar ett tag. Hon kostar pengar och det är svåra tider nu. Men jag ska göra allt för att få henne i min ägo. Hon heter 45mm f/2.8D ED PC-E NIKKOR
Lika stort tack till Niklas på Nikon som gjorde det möjligt för mig att få träffa och bekanta mig med denna japanska lins. Tack.


Jag har slängt ihop ett kortare bildspel från Supercrossen på Ullevi. Det kan du se här om du vill.

Nu ska jag äta lunch. //Lars.

Inga kommentarer: