fredag 23 september 2011

En bra dag.

Idag är en bra dag. Idag fick jag grönt ljus för en reportageidé jag har haft ett tag. Jag är ute i god tid så repet kommer här på bloggen när det har gått i tryck. Men det kan dröja lite. Så roligt när man planerar och styr upp allt och får klartecken. Men som sagt, håll till godo.

En bild från innebandypremiären. Falun åkte på stryk så det var väl måttligt roligt. Men det var roligt att få komma igång igen. Jag gillar ju att plåta innebandy, det är svårt och man får verkligen jobba för att få en bra bild. En spelbild kan vem som helst ta, men en bra spelbild är är lite lurigare. Nu påstår jag inte för en sekund att bilden här ovan är bra. Men den är skarp och speglar matchen rätt bra. Nära men ack så långt ifrån.

En till bra sak, nu väntar Barcelona och en skön vistelse i solen.

/Dafgård

Inga kommentarer: