tisdag 20 september 2011

Spelarbåset i annan synvinkel.

Jag passade på att testa GoProkameran när jag fotograferade hockeyn senast. Men med mitt dåliga minne så kom jag på det nyss. Jag hade inte ens kollat igenom bilderna så de kunde ju orimligtvis vara med i tidningen. Så här i efterhand så blev det bra, och jag kommer att göra nått liknande igen. Men då kommer jag att försöka lägga in bilderna i jobbet på en gång. Men å andra sidan så är det ju min egen kamera och varje bild som jag lägger in i arkivet bjuder jag ju på.

Assisterande lagkapten Mattias Beck.
Jag satte fast kameran på insidan av sargen och hoppades att den skulle sitta kvar i paus, det gjorde den men dock hade nån av spelarna kommit åt den så den pekade lite snett. Men jag fick ett gäng bra bilder innan det så ingen större skada skedd. Nu ska jag klura ut en ny bra possition för kameran och du ser de bilderna här innom kort.

/Dafgård

Inga kommentarer: