torsdag 4 oktober 2012

Torsdagskväll

Jag sitter och läser igenom en förundersökning om mordförsök, lyfter ur bilder vi ska ha i tidningen och funderar på hur en människa kan vara så ond mot en annan människa.
Det går liksom inte ihop i mitt huvud.
Det måste vara väldigt illa ställt i huvudet på vissa.
Att det kan gå så långt.
Förbannad blir jag också.

Men vi släpper det nu så kan jag visa två bilder i stället.

Det borde kanske ha varit gärningsmannen jag skrev om som skulle ha legat här. Men vad gör poliserna på bilden? Lämna en kommentar på vad du tror.

Så här ser det ut hemma när jag ska åka till jobbet. Då vill man ju bara stanna hemma ett tag till. Men ska jag vara ärlig kan det vara rätt skönt att fly hemmet. Jycken till höger är drygt fyra månader och inte speciellt lugn.

1 kommentar:

Ulla sa...

Kanske letar dom efter nåt mordoffer. Men nej, den ena polisen ser lite för glad ut. Tror faktiskt att dom tröskar.