fredag 16 oktober 2009

Arbetsplats


Här är vyn från min arbetsplats. Eller den tillfälliga arbetsplats jag hade för ett tag sen. Jag åkte med Körslagets Team Stefans buss till storstan för att göra ett bildreportage. För att få lite lugn och ro så satte mig i kulturhusets läsrum och skickade lite bilder. Men först så var jag tvungen att leta reda på en fotoaffär för att inhandla en mycket dyr kortläsare, min egen hade jag smart nog lämnat hemma. Dessutom höll jag nästan på att missa tåget hem så jag fick avbryta och skicka resten av bilderna från tåget. Det funkar ju sådär då min uppkoppling mot världen inte är den bästa. Men nu är bilderna skickade och jag hinner kika runt lite på andra bloggar och nyhetssiter. Snart ska jag hoppa av tåget och kika in lite på Wennmans utställning i Falun. Ska bli kul att träffa honom. Hej på ett tag.

Trevlig helg alla. /Lars.

2 kommentarer:

cjl sa...

Nästa gång tycker jag att du ska säga tlil i bloggen att du glömt ngt så kanske du kan låna istället för att köpa nytt :-)

Lars Dafgård sa...

Hehe, ja det skulle vara en billigare lösning, men jag hade lite bråttom. Men jag ska självklart tänka mig för nästa gång.

/Lars.