torsdag 29 oktober 2009

Ny länsmusikchef och Nationella insatsstyrkan.


Falukuriren träffade Nye länsmusikchefen i Falun, Staffan Becker. Jag kände på en gång att jag ville göra en triptyk av det hela. Tror att det funkar. Eller?

--------------------------------------------------------------------

Nationella insatsstyrkan var i Falun och dök efter fler bevis i Linda Chen-fallet.
Roliga och trevliga killar. Kanske inte om man spelar i fel lag. Men då får man nog skylla sig själv. Av förståeliga skäl så vill de inte visa sina ansikten på bild. Så man får passa sig. Synd att jag inte visste att de skulle dyka den dagen. Då hade jag tagit med mig undervattenpåsen. Fan vad bra det hade blivit. Sikten var tydligen suverän.
Just den dagen var det strålande solsken och blå himmel. Vindstilla och bara härligt, då är det inte helt fel att jobba. Jag älskar mitt yrke!!!
Så är det. //Lars.

Dykarna gör sig redo för en dag i plurret.
Systematiskt söker dykaren av bottnen med hjälp av sin kollega.

2 kommentarer:

Patrik sa...

Du skall alltid ha med dig påsen!!
Det har du lärt dig nu. Får min 28mm f/3.5 tilt shit nästa vecka och D3s kommer i början på december.
Min chef gör en "Wanted-poster" som vi sätter upp på gymet i Alingsås. Klassiker-grejjen du vet. Hur går det för dig, du hade 2 redan va?

Word!

Lars Dafgård sa...

Ja det är nog så. Annars är det ju ingen vits. Tilt shift is the shit. Va kul. Har ni beställt D3s hus? När får ni dem? Tror vi har beställt, men det lutar åt efter nyår som vi får dem.

Kul med en chef som är på hugget. Jag fick lov att lirka lite med min chef, men nu kör vi. En kandidat drog sig ur och jag söker efter en kandidat som gör det för första gången. Blir bättre då.