fredag 12 juni 2009

Fy fan va vi e braaaa.

Skolavslutning och studentfirande är skitkul att fotografera. Jag har gjort det i många år men det är lika kul varje år. Glada och upprymda människor som firar och skrattar. Det är lätt då. 
Jag och Herr Nilsson besökte fyra skolor och den avslutande massvandringen på stan. Jag hade i uppgift att fylla förstasidan och två uppslag, plus löp. Ska bli kul att se hur det blir i papperet. 
Min kollega Stina gjorde rörlig bild och det kan ni se här. En liten baksida med studentfirande är väl när man kommer hem och det enda som existerar i skallen är. - EEÄSSPPEEEE Tjaa lalla la laaaaa eeässpeeee tjaaa...
Men det går över med en iskall. Har jag hört.
Nu är det helg och jag ska vara ledig. Visar några bilder från idag. 

Skön helg på er. //Lars.


 Utspring på Haraldsbogymnasiet
Ja just det, kom på en till baksida med studentfirande
Det är viktigt att använda skydd var det sista budskapet för i år

I väntans tider. Eleverna på Kristinegymnasiet väntar på att få riva iväg
Ömma fötter
Inte lätt att vara förälder idag inte.

Inga kommentarer: