söndag 31 januari 2010

alnarp.



Jag sitter i Alnarp, Malmö och tittar ut genom fönstret. Det är lika mycket vinter här som hemma i Falun. Kallt, snö och blåsigt. Det får mig att tänka på snöplankan som står hemma och väntar på att bli vallad. Jag jobbar dock kväll hela veckan så det får bli nästa vecka. Men sen blir det lite sköna linjer i lilla Källviken. Snöparken ska visst vara utbyggd, det blir bra det. Då kan man slå sig sönder och samman på nån C-rail. Men nu hoppas jag mest på att det inte är några förseningar med flyget hem, vill ju inte komma sent till jobbet liksom.

Jag hoppas på en rolig vecka med trevliga möten med människor. Det räcker så, ha en härlig arbetsvecka alla.

/Lars.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lars.
Trevligt att få träffa dej i fredags, kul att få se dina bilder det var inspirerande, att du var en bra fotograf det visste jag innan.
Kungen

Anna Dafgård sa...

vilka fina bilder du tagit i alnarp. Såg aldrig att du tog dom! :)

Lars Dafgård sa...

Tjena Kungen. Detsamma detsamma. Härligt gäng ni är. Att mina bilder kan inspirera andra låter ju helt underbart! Hoppas verkligen att vi ses igen snart.

/Lars.


Anna, du satt nog och myste vid teven då. Hehe.

Daniel Nilsson sa...

Fanken Lars, Var du nere i våra fina "hoods"!
Härligt!
Hoppas att du trivdes och att snödrivorna inte skrämde dig från fler besök!
Säg till när du är nere nästa gång så får man bjuda på en kaffe på stan!
//Daniel

Lars Dafgård sa...

Yepp, jag var i dina kvarter. Frun min bor och pluggar i Alnarp. Så det blir fler resor till sköne, oavsett snödrivor eller stormvindar. Jag lovar att säga till nästa gång, en kaffe skulle sitta fint. Vad kul.

/Lars.ingerleg