fredag 5 mars 2010

Årets bild

Streetwiev från mitt hotellrum. Mobilfoto.

Mobilfoto.
Just nu sitter jag och Borlängemaffian AKA Henrik Hansson och Hasse Eriksson i mitt hotellrum och dricker en mycket god whiskey. En och annan öl slinker även ner. Vi började vårat Örebrobesök på systembolaget för att sedan anlända till hotellet. Conventum, där bildfesten äger rum, ligger på krypavstånd härifrån. Mycket bra. Nu ska vi hitta ett hak att spisa mat på. Sen väntar prisutdelning och bankett. Återkommer med en lägesrapport lite senare. Hoppas jag.

/Lars.
Henrik hann inte ens öppna sin öl innan laptopen var igång. Mobilfoto.
Startpaketet. Mobilfoto.
Mitt rum. Mobilfoto.
Foto. HASE ERIKSSON. Jag och Henrik har äntrat Örebros gator.
Foto. HASSE ERIKSSON. Hasse ser en bra bild. Henriks spegelbild i mina goglar. Typ.

Inga kommentarer: