tisdag 16 mars 2010

Innebandy


Ett gäng innebandybilder så här på kvällskvisten. I två dagar har jag plåtat innebandy. Igår tvålade Faluns herrar till aik. Packet från Solna. Jag är Djurgårdare in i själen och har då givetvis svårt för råttor. Speciellt gula och svarta från förorten. Inte blev det bättre igår. Efter slutsignal så utbröt det bråk på planen, så jag sprang in och tog lite bilder. Helt plötsligt så var det nått som vevade förbi kameran. Jag kände vinddraget. Då står en av gnagarna och vevar med klubban framför mig. Han var arg på mig för att han blev fotograferad. Här var det bara att bita ihop och inte få ett spel. Men jag lovar, hade han träffat kameran så hade drygt 2000 åskådare fått se en nerslagen spelare och jag hade säkert fått sparken och ett kännbart straff av lagens långa arm. Tur för den killen säger jag bara. Gosse.
Här tackar laget publiken. Utom Andreas Johansson då. Jag tror faktiskt att han försökte trigga min antagonist att komma ut på planen och slåss lite. Det hade vart kul. Kör hårt Andreas.
Här har du ett gäng som vill dricka lite Captain Morgan.
Eric Björk och Mattias Helgesson jublar.
Och damerna tvålade dit Balrog med 4-2
Emma Lundmark med bollen. När Falun ledde med 4-0 så passade jag på att leka lite. Testade att plåta med normalen. ISO 200 och bländare 1,4. Svårt att panorera men lite kul.
Therese Strömberg

Tanja Esko.

Tio. Fyra. /Lars.

1 kommentar:

Patrik sa...

Skitsnygg oskärpa. Bra jobbat!!