onsdag 1 juli 2009

Ont om tid är det gott om

Nu har det varit lite körigt de senaste dagarna. Dagskift på jobbet med en massa jobb och sen hem fort och snickra på huset. Men jag har hunnit med att snida ihop ett bildspel från Peace and lovefestivalen. Och det ser du på min hemsida eller så kan du klicka här.
Och vilken festival det blev. Glada och underbara människor är ju det bästa jag vet. Jag kan nog säga att det var runt 42 000 av den sorten i Borlänge. Att bara susa runt och uppleva allt med kameran är en enorm känsla. Mina höjdpunkter är (utan rangordning). Såklart Mötley Crüe. Största bandet och vi var ca 30 000 i publiken den natten. Timbuktu levererar som en gud även om han inte är min favorit, spontandans överallt. Faith no more gav en galen spelning och man funderar nästan om det är Jack Nicholson som står på scenen. Dileva charmade tonåringar till Cozmoz. Mest energiförbrukning måste nog Gogol Bordello ha stått för!!! Chris Cornell är nog den trevligaste rockstjärna jag har träffat. Mycket sympatisk. 
Men den största höjdpunkten är nog människorna och helheten. Sjukt kul. Och jag längtar redan till nästa år.

Jag och Chris Cornell med hans otroligt stora livvakt i bakgrunden.




2 kommentarer:

Carina sa...

Tjena Lars!

Kul att du har en blogg! Snygga bilder. Som vanligt. :) /Carina

Lars Dafgård sa...

Tack Carina. Kul att du har en med!