tisdag 14 juli 2009

Gamla goda tider



Sånt här höll jag på med förut. Det tyckte inte min chef om. Vi bråkade mycket om det där. Jobbigast var nog en eftermiddag på jobbet. Jag skulle gå hem för dagen och ta helg, och chefen ropar nått i stil med - Nu j*vlar åker du inge hoj i helgen!!!!!!!
Jag log lite fint och tänkte att , om du bara visste. Och hoj åkte jag, ordentligt.
Det hela slutade med en bruten handled och en båtbensfraktur i höger hand. 3 månader med gips och en enormt besviken chef. Vi brukar prata om det där, jag och chefen. Vi skrattar och vi minns. Jag har för mig att hon, chefen, Nina försökte koppla in facket för att få mig att sluta med hojåkningen. Det är humor.
Men det är klart. Sen den dag hon blev min chef så har jag brytit:
Ett gäng revben.
En tumme.
Båtben höger.
Båtben vänster.
Handled höger.
Nyckelben vänster.
Skenben höger. (typ klyvt)
Fotled vänster.
Hjärnaskakningar och diverse mjukdelsskador.
Hur många sjukskrivningsdagar det är totalt är ingen idé att räkna ut. Det kan ju vem som helst räkna ut. Hehe.

Nuförtiden så håller jag mig på backen och fotograferar mina polare som har freestyle motocross som sitt levebröd. Jag måste verkligen ta mig tid att följa med på nån resa genom sverige och ut i världen med polarna. Vilket bildrep!

Men just nu så går all tid till att bygga vårat hus. Det mina vänner, är ingen picknick.

Här är några bilder från en dag med Loggan och Frog. Den dagen lämnade jag moppen hemma.










//Lars.

2 kommentarer:

Patrik sa...

Sweet med b&w!

/Skoglöw

Lars Dafgård sa...

Ja det är riktigt rått med B&W