fredag 19 februari 2010

Reportagetider


Foto. ULF PALM
Det är lite dålig uppdatering här nu, men det beror på att all min tid går till att fotografera och ringa och boka tider med människor som är berörda av mina just nu två projekt. Ett spännande och hur fränt som helst. Ett annat som är så sjukt jobbigt. Oftats så jobbar jag med båda samma dag. Man slits i stycken rent psykiskt. Men jag har ju valt det själv och jag är enormt taggad. Så fort det är publicerat så slänger jag in det här.

Under tiden så tycker jag att du ska följa de OS-blogg-länkar jag tipsade om här lite tidigare. Jag ska göra precis allt för att få bevaka OS i London. Då kan du läsa om mina upplevelser här. Starta en facebookgrupp redan nu. Typ, vi som vill att Lars Dafgård ska bevaka OS i London. Låter inte det coolt så säg. Ha ha.

Trevlig helg annars, just nu så anländer Mr Loggmeister för en killkväll här hemma. Vi ska dricka öl och ljuga hela kvällen. Höjjan.

Lars.

Bilden: Jag en mycket sen natt i Gamla brandstationen i Falun. PFK-Dalarnas julfest.

6 kommentarer:

Anna sa...

lätt att jag följer dig tills du fotar os. ville bara säga att jag följer dig redan nu alltså.

Lars Dafgård sa...

Tack Anna, vad kul. Jag klickade in på din blog och ser att du sysslar med en grej som kommer att dyka upp här snart. På mer än ett sätt, om jag säger så. Men mer om det sen, vill ju inte avslöja nått på förhand.

/Lars

Anna sa...

Ah vad spännande :D

Mattias Johansson sa...

Härligt Lars! Då ses vi i London, jag tänkte också kila dit en sväng. Men du, innan dess ses vi ju i Örebro...

Anonym sa...

Starta upp Facebook gruppen så man kan bli medlem :)

Lars Dafgård sa...

Hej Mattias, va kul. Då ses vi i London. Men först ett par järn i Öre.

Hej Anonym, ja säg åt folk att göra det. Jag kan ju inte starta mitt eget uppror liksom.

/Lars.