tisdag 13 april 2010

Storslam.


På Lördag smäller det. Då kör vi BÅDA mina reportage som jag pysslat med ett tag. Ett som jag gjort helt själv. Plåtat, filmat intervjuat, klippt, speakat och skrivit själv. Sen del 1 i en reportageserie som jag gjort tillsammans med Kollega Cecilia. Hon är en grym journalist så det kan inte bli annat än bra.
Lite smått creepy dock att båda reportagen går samtidigt. Mycket Dafgård på Lördag alltså. Du som inte kan se och läsa våra tidningar kommer så klart att kunna göra det här. Bildspel kommer så klart till båda grejerna, jag har inte klurat ut hur jag ska lösa det dock. Jag har bara ett snikkonto på Vimeo så jag kan inte ladda upp båda samma vecka. Jag får komma upp med en bra lösning på det. Eller vet du om det på nått vis går att komma runt Vimeos begränsnngar?
Det löser sig nog.
Bilden då. Ja den inte med nått av det här att göra. Det kostade 20 kronor att gå Lions tipspromenad. Så det så. Bara det.

/Lars.

2 kommentarer:

Patrik sa...

Gött! Jag är redo vettu! Såsett allså!

Lensbabie sa...

Funkar det med Youtube? Fast å andra sidan är det kanske inte tekniskt möjligt. Minns hur jag krånglade innan jag fick till det!
Lycka till och jag ser verkligen fram emot bildspelen :D